23 februari

Tjooo
Sitter här nu. Proppmätt, efter kyckling, ris och beasås. Mumsfilibabba säger ja bara. Helt okej dag idag. Trött som ett as imorse. Men de gick snabbt över. Hade samling först, då gjorde vi massa skyltar till flumkortet och bestämde tema. De braiga temat kom jag på såklart ;D Sen hade vi slöjd, och jag hann nästan klart med min megastora ljusstake som alla har så roligt åt, men så tappa jag klunsen i golvet, så en bit lossna, så då blev de till att limma. Sen hade jag borrat ett lite för litet hål för ljuskoppen, så när kalle med våld försökte trycka ner den, sprack ljusstaken! Perfekt. Har hållt på me den sen i början av höstterminen så vill gärna bli klar nu! Som tur va syntes de inte så väl. Sen hade jag och katarina romantiskt lunch med pyttipanna och rödbetor. Mys. Jag hade vanliga lektioner fram till ett, sen blev de nationella skrivningen i svenska som jag missade när ja va sjuk. De gick bra tro ja. De kändes bra iallafall. Och nu är jag hemma. Måste verkligen sätta igång med att plugga till religonprivet imorn :S Så tackåhejleverpastej


Och jättegrattis till älsklingskatarina som är fjärde bästa 93an i sverigen i längdskidor! :D <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0