21 februari

Hej bloggen.
Trevlig dag igår. Mormor kom vid 12, då for vi till ånge och handlade, sen till fränsta och handla, sen hem. Hon är så bra! :D<3 Då tog jag och dammsugade nedervåningen, sen städade jag undan lite på mitt rum, (knöla ihop allt i garderoben), och sen käkade vi tacos. Jag skulle försöka göra guacemole (stavning?), men de gick inte så jättebra. Hade tagit alldeles för hårda avocados, så det slutade me att jag fick hacka dom i tärningar som låg och flöt i gräddfilen :p Lyckat! Sen blev de stressstress. Klockan var 20 över fem och kvart i 6 skulle vi åka till fränsta. Kasta mej in i duschen, slängde ner allt smink jag hade, kläder, och alla sorts möjliga tänger till håret. Och sen brummade vi iväg till fränsta. Kom dit typ samtidigt som fanny. Så då gick vi upp på badhuset och fixade oss massa. Självklart hade jag tagit me mej både locktång och krustång, (som jag inte ens behövde) men glömt plattång. Bravo hannah, bravo. Sen knäppte vi massa knasiga bilder, eftersom vi är supermegafjortisar såklart. Sen gick vi ner på gårn, lämnade våra väskor, och sen promenerade vi upp på shell och handlade lite godis. Där träffa vi på emmelie, så vi stannade och surra lite en stund. Sen gick vi tillbaka på gårn, där satt vi ett bra tag och pratade med trevliga människor. Sen runt halv tio, började jag, fanny och maxen promenera bort mot emmelie. När vi kom hade de inte kommit så mycket folk än, men de droppade in nån hela tiden. Rätt kul, fast jag och fanny åkte hem tidigt. Trevlig kväll iallafall :)

Idag sov jag till 20 i 11. Hur skönt som helst. Sen när jag sitter och äter frukost kommer kusinemelie, med tidningen och allt :)) Och nu sitter jag här. Känner mej hur lat som helst, har tryckt i mej en hel lakritsal. Vet inte alls hur dagen ska spenderas. Nån som vill hitta på nåt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0