17 februari

Hej tisdag!
Heelt okej dag idag. Hade sånglektion, fick börja på "think of me", från fantomen på operan. Sen har va haft dans hela eftermiddagen. Foxtrott och bugg. Vi ska ju nämligen ha danskväll på torsdag, i erikslund. Som kompensation blir vi ledig på fredag :D Lovelyyy! Iallafall. När vi dansta klart fick vi sluta, fem över tre, ist för kvart i fyra. Härligt. Då gick ja ner på kontoret. Då kom emmelie, så jag åkte med henne hem till mej. Vi satt och surra en stund, sen brumma hon vidare hemöver. Sen har jag bara käkat, sutte här, och för alla som vill veta pratar jag i just detta nu i telefon med min allra bästa vän. Blir nog till att plugga resten av kvällen :/ Skitskola, så less på den just nu. Vill ha helg och lov! Längtar till helgen. Kanske blir lite party på fredag, sen vet ja inte på lördag, också ska ja vara portvakt på söndag :D Ska bli skönt att vara hemma en helg iallafall. Men nu ska jag gå och ta tag i läxorna. Pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0