16 februari

Hejsvejs
Började dagen med nationella i svenska. De gick bra, förutom att när de va tre minuter kvar insåg jag att jag hade missat en sida. Men hann skriva några rader där också. Sen i eftermiddag styrketränade jag med Beccis. Kanonkul som vanligt. Vi hann med mycke faktiskt. Jobbade mest med armar. Och sen avslutade vi med plankan och 300 situps. Hoppas på träningsverk imorn. Haha och Becca då. Jeppe typ kittla henne samtidigt som vi gjorde situps, och efter ett tag tog hon sej på magen och ba; "Fan va ont jag fick i ändtarmen!" HAHA! Klockrent ;D
Sen kom ja hem, käkade middag, och sen la ja mej faktiskt o soffan i en kvart och bara stirra upp i taket. Mamma låg i soffan breve likadant. Också kommer Emmelie, och både jag och mamma låg och stirra upp i taket, knäpptysta :P Haha!
Men sen när Emmelie brummat vidare, blev de plugg. Hatar skolan just i detta nuet. Vill ha loov nu!! Längtar så mycke! För på söndagen, då åker jag och kusinemelie tåg ner till gävle, också ska jag bo på hennes studenthem med henne till tisdag, sen åker jag hem. Och sen på onsdag och torsdag ska jag jobba med Fanny på serveringen och tjäna kosing. Sen på fredagen åker jag och celina till södra berget och ska bo där hela helgen eftersom hon har lilla VC-final och jag ska vara hennes extratränare/extramamma/skidbärare :D Ska bli himla kul. Hoppas på att Anna kanske kommer upp på lördagen :))
Men ajaa, det är två veckor, 6 prov och 2 inlämningsuppgifter kvar till dess, som jag antagligen måste ta tag i nu. Så tackåhej :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Haha, de blev lite fel där ;D men roligt vare som vanligt att styrketräna med dig :))<333

2009-02-18 @ 11:22:10
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0