12 februari

Heej bloggen.
Sitter här nu efter jobbig skoldag. Tordag, jobbigaste dagen i veckan. Samling, matte, engelska, religon, lunch, religon, biologi, matte, biologi, svenska! :S Hemskt tycker ja :/ Menmen, är hemma nu iaf. :)
Sitter och lyssnar på massa Sarek-låtar nu. 9 stycken som ja måste lära mej snabbt!
Helt slut är jag. Tog jättelång tid att somna igår. Och när jag väl gjorde de, vibrerade det såklart till av sms alldeles vid ansiktet :p Får väl skylla mej själv att jag har den på, men är så jävla beroende. Den hänger med överallt. ÖVERALLT. Helt otroligt, får nästan ångest om den ligger i ett annat rum ;O Inge bra, måste skärpa mej ;)
Det har inte hänt nånting roligt idag. Eller några skratt får man väl alltid av dundertjejerna ;D Men ingenting annars. Funderar på om jag ska ta och flirta lite me pappa så han kan skjutsa mej nånstans. Vet inte vart. Nån man kan tvångsgästa? :D Tycker det är extremt jobbigt att bara gå omkring och göra ingenting. Fast plugga behövs ju förstås. Och packa måste jag också göra :/ Imorn 15.30 bär det ju iväg till SUM :) Vet inte va jag ska ha med mej för fiinkläder. Är ju inte så mycket för klänning och strumpbyxor :/ Känns faktiskt rätt jobbigt att åka i helgen. Visst, de ska bli jättekul och så. Men just nu känner jag mej bara trött och sliten. Fast det känns nog bättre imorn :D
Hoppas inte vi har nån läxa tills imorn. För isf, har jag härmed officiellt glömt bort den :)

Åååååh jag hade kunnat fått vara sjuk lite till!! Orkar inte med allt. tackförmej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0