11 februari

Hej och Hallå
Kom hem från skolan för en timme sen typ. Skippade kören idag, iochmed att min röst är som en hackad gurka, och jag ligger förbannat mycket efter i skolan nu :S Kommer till skolan, får reda på att vi har matteprov andra timmen (!) När jag får papperet och huvvet står still inser ja att det inte kommer gå. Så jag pratar lite med mårten, som har full förstålse att jag har glömt det mesta eftersom jag vart sjuk i nästan två veckor, så jag får göra det nästa vecka istellet (A)
Pratar även med sofia, som berättar att båda mina nationella prov i svenska ska göras nästa vecka. Shit tänker jag då, tre prov den veckan. Och sen som pricken över iet kommer jag in på engelskan och jennie berättar att vi har engelskaprov nästa vecka också!! gdafjgiusg!! Glad jag blir. PLUS, att jag har boken kort kjol och oliwer twist boken och båda dom resensionerna ska in INNAN sportlovet. Alltså vecka nio! Aaaah vad less jag blir :S Det känns hopplöst :'/
Sen säger Benoit att vi har franskaprov den 27 februari. Är det innan sportlovet? Det borde bli fredan innan sportlovet och då dööör jag :O Buuuhuu :*(

posivivatankarpositivatankarpositivatankar! :D :D

Kan iaf inte sitta här längre nu. Bör ju gå ner och plugga som de ser ut. tackåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0