9 december

Okej, förlåt. Jag orkade inte skriva nåt långt inlägg igår. Men, idag lovar jag på riktigt att ni ska få lite bilder från lucian och så :)

Igår iallafall, så slutade jag vid fyra, och då vandrade jag direkt upp till familjen Jonsson-Åkerdahl. Där käkade vi middag, och sedan skjutase Ulf ut mej och Lovisa till Birsta. Där blev det massa julklappshandling, plus att vi fick äran att se Andrea, Nathalie och Angelica i medelpads luciatåg. Dom var så fina så :) När vi kom hem så bryggde vi te och kollade på desperate housewifes.  Och aaaaaaaah, jag vill inte att det ska vara slut på säsongen nu!!! Vilket jävla slut, BUU!



Vad tycke ni om säsongens slut? :)


Kommentarer
Postat av: meeeeliiiiisssa

sv; tack så mkt :)



VÄRLDENS SÄMSTA SLUT!!!!!!

2009-12-09 @ 17:05:51
URL: http://melissaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0