30 december

Eller egntligen är det 31 december nu, men det är natt.
Hej iallafall. Sitter här hemma his mej. Det blev inte så att jag åkte till drea tyvärr "/ Men det kommer mer tillfällen. Och dessutom kommer ju hon hit imorn :D Eller idag blir det.

Idag har iallafall varit en soft dag. Vaknade vid 11, och när jag kom ner möttes jag av applåder. Trevligt. Käkade frukost och sedan for familjen Wahlund. Så då for vi till fränsta, där jag passade på att utnyttja mitt presentkort. Köpte Christina Aguileras parfym som heter nått med night, och en rougeborste. Iiintresant för er att veta :)
Sedan for vi till ånge en sväng, och hämtade ut mitt AM-körkort, som ser nästan exakt likadant ut som ett vanligt körkort. Vad ska Hannah hitta på för bus nu då mååntro?

När vi kom hem hade klockan hunnit bli fem, så då skyndade vi oss att käka, och drog sedan upp på berget eftersom jag trodde jag hade träning. Meeen, ack så fel jag hade. Det var bara att vända och åka hem igen. Lite trist. Ägnade iallafall resten av kvällen till att städa undan lite på mitt rum, eftersom jag fåår fiiiiinfrämmande imorn ;D Och sedan blev det film och te med the familly.

Börjar iaf bli riktigt pepp för kvällen. Både Andrea, Loddan och Rebecka kommer ju och firar med mej, så det ska bli jäättekul :D Rebecka har dessutom lovat mej att få prova hennes snowboard, så det lär ju bli intressant, med tanke på hur det gick sist jag försökte... :)


Men nu ska jag ägna mej åt något annat än att blogga ;D Ha det bäst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0