28 december

Hejsan
Idag har jag varit i staden med min syster. Har haft jättemysigt. Har äääääntligen inhandlat ett par converse, så nu är jag lycklig ägare :D Förutom dom, så blev det en skitsnygg tröja från Carlings, och tre par trosor från cubus. Och donkenlunch dårå ;)
Sedan stötte vi även på Andrea och Christian, så vi virrade runt lite och letade efter phonehouse, där jag lämnade in min förbannade telefon på lagning. 1000 spenn kostar det dessutom. Hade ju nästan lika gärna kunnat köpt en ny. När det var avklarat gick vi iallafall och tog och oss något varm att dricka på Barista, innan jag och celina lämnade dom och gick vidare. En jättemysig dag iallafall med min älskade syster :)<33

Kom hem vid tre, och då började vi laga mat, för nu har vi nämligen enköpingbesök, eller hummelstabesök som dom säger ;D Mycket trevligt.

Men jag är väldigt less nu. Känner mej både arg, ledsen och besviken. Och som pricken över i:et så har min dator kollapsat. Kul. Så nu sitter jag vid pappas. Ska lämna in den imorn, så framöver får ni vara flitig på mobiltelefonen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0