26 december

Hejsan!
Nu sitter jag här igen i min finfina flanellskjorta och bloggar. Och skriver med mina goda vänner på msn då förstås. Min dagliga syssla. Och drog.

Idag har jag iallafall varit sjuuukt lat. Helt underbart. Har bara gona på hela dagen. Eller iallfall till klockan fyra. För då åkte vi på den årliga släktmiddagen hos Alma. Riktigt trevligt. Träffade massa släktingar man typ aldrig träffar, däribland min söta tremänning Cecilia. Som dessutom fyller 14 imorn, eller ja, om drygt en timme, så grattis till henne :D Och grattis till älsklingemma som äntligen fyller 15 imorn också :D

Sedan när vi kom hem kikade vi på robinsson, och sedan stenhuggaren. Bra film faktiskt. Så nu ska jag sooova strax, om inte christian har gett sej fan på att hålla mej uppe med sitt msn-snackande ännu en natt! Men jag klagar inte :)

Jag längtar till nyår! Hade ju velat partajat, men det blir inte riktigt så. Kommer hålla till i slalombacken med familjen, och några andra familjer och dessutom LODDAN och kanske förhoppningvis ANDREA :D Så blire goood mat, bra musik (ska jag se till), slalom och maaaasssa buspulka i backen, och raketer och sååånt. Tror det kommer bli jättemysigt :)
Jag har faktiskt en jättebra vecka framför mej. Ni kan få se :D

Söndag: Kommer tillbringas i slalombacken med familjen
Måndag: Jag och Celina åker till stan och shoppar :D Dessutom får vi sthlms-besök, som stannar till onsdag :D
Tisdag: Slalombacken och med stockholmarna :)
Onsdag: Med stockholmarna, och fööörhoppningsvis så åker jag ner till stan för att träffa de bästa och sover över hos drea ;D
Torsdag: Så (om jag nu åker till stan) tar jag med mej brudarna hem till goa gullgård, och sedan på kvällen ska det fiiiras :D
Fredag: Troligen åter igen till mitt andra hem, slalombacken ;)

Resten av veckan är icke planerad, men den blir nog bra :D


PUUSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0