23 december

Hallå dan före doppar dan!
Jag klev upp halv tio idag, och jag somnade redan vida halv ett igår, så jag har ju sovit måånga timmar. Ändå är jag astrött. Har ont i benet som en gnu och huvudet vill sej inte heller. Men det gör inget, för imorn är de juulafton :D
Så idag har vi julfixat massa. Lagat lite mat och så. Dessutom så gjorde jag ju klart julskivan i söndags, så nu har jag bränt den och designat ett skivomslag, så jag hoppas det blir en bra julklapp :D

För en stund sen ringde min gamla körledare. Eller alltså hon är inte gammal, det var inte så jag menade, men ni fattar. Hon undrade iallafall om jag ville vara med på julkonserten ikväll eftersom dom var lite folk. Sjäälvklart ställer jag upp! Ska bli riktigt kul :)

Men nu ska vi käka liite lunch, och sedan åka in till fränsta.
Vi höörs ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0