22 december

Goooddagens goddagens!
Gissa vem som har jullov? JO JAAAG HAR JULLOV!
Skönt faktiskt, men jag saknar redan min klass :/ Det har iallafall vare en toppendag. Första lektionen idag hade vi ensemble, och då fick alla grupper Stilla Natt, också fick vi en halvtimme att repa in den på och sedan skulle vi visa upp den för de andra. Haha, många versioner kan man ju säga att det blev. 
 
Efter det hade vi estetmöte i auuuulan, där vi gick igenom vårshowen (Y) När det var klart jag med lite underbara människor ner på stan, och käkade på sub och mådde lite gått. Trevligt!
Fick sedan skjuts av angelicas farmor hem, och nu sitter jag på kontoret.

Insåg när jag satt i bilen att jag glömde min plånbok i andreas väska (!), och andrea åker till norge idag och kommer inte hem förrän den 4 januari. Bra jobbat Hannah! Men jag tror vi löste det. Typ. Andrea åker med plånboken till Betrgsåker, där Bellas moster bor. För hennes moster kommer ner till fränsta på torsdag, så på så vis ska den nog hamna hemma hos mej igen. Lite invecklat, ja. Men vafan :D

Nu ska jag iallafall ta fingrarna ur röven och, (visst brukar man säga så?) städa lite. Sedan blir det hem, och troligen på berget sen och åka lite puuulka I think ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: CHRJ

Skönt med lov, fick i fredags :)

2009-12-22 @ 18:07:55
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0