21 december

Hejsan alla underbara människor!
Idag känner jag mej lycklig. Just nu lite halvt irriterad och less, men det har verkligen varit en kanondag!
Började med att jag tog tåget till skolan med bella och angelica, och vi hade astrevligt. Sedan hade vi idrott, och då dansade vi, och det var aaapkul :D
Efter det hade vi lååång lunch, då vi käka och sedan gick och repade det sista inför julkonserten. När vi hade haft lite soundcheck gick vi ner på stan och kollade runt lite, och "ramlade" i snön och så. När vi kom tillbaka hade vi julkonserten, och vi tycker de gick jättebra :D Haha

Sedan gick jag, drea, loddan, fröllan, chr, emil och marcus ner på barista och fikade. Vi som satt längst var där i drygt 2 och en halv timme. Jättemysigt. När vi gick ut sedan råkade det bli lite snöbollskrig. Hrm. Ja.
Så när jag kom hem till Ulf och Sussi var mina ben rejält stelfrusna och mitt ansikte svart av rinnande mascara. Så lätt värt de. Så jag käkade lite middag och la mej sedan i badet och tinade upp.

Nu ska jag ta och skriva lite historia, och sedan the bed :D

PUUUUSSS!


Ni gör mej lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0