2 december

Godmorgon och Goddag!

Klockan är 20 över åtta och jag har varit vaken i över tre timmar redan. Fy. Onsdagar är inte bra. Jag har sovit drygt fem timmar, och har datakunskap nu på morgonen. Stort BLÄÄÄÄ!
Aja, jag ska inte klaga, nå mer. Eller jo. Jag och Bella höll på frysa ihjäl på bussjäveln imorse. Det kan inte varit över 12 grader där inne. Huuuuuu!! nu har jag klagat färdigt.

Haha, vi fick ju till ett bra dagens citat imorse där vid halv sju tiden iallafall:

Hannah: Ska du sova?
Bella: Jaa
Hannah: När somnade du igår då?
Bella tittar på mej med sin "är du dum i huvudet eller?-blick"
Bella: Hur ska jag kunna veta det?

Hahaha, vi misstolkade varandra lite!


Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAHAHAHA! xD eller asså jag fattar inte riktigt...

2009-12-03 @ 18:21:22
URL: http://eeaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0