14 december

Alltså jag blir så himla less på allting nu. Alltid, och då menar jag alltid, är det jag som ska vara nån jävla medlare. Det spelar liksom ingen roll vad det handlar om, utan folk verkar tro att jag ska liksom finnas där alltid. Jag hamnar alltid mitt i sån här skit, där jag tydligen måste ta ställning till en massa. Och det blir alltid fel hur jag än gör. Jag orkar inte lägga nån energi på sånt här, faktiskt. Och sen ska man måsta ställa sej på nåns sida? Jag hatar att jag alltid måste vara så jävla snäll och sluta som nån jävla brevbärare! Så nu är det slut med snälla Hannah. Från och med nu ska jag tänka lite mer på mej själv, och på vad jag tycker, så folk kan få lösa sina egna problem from now, jag har ju faktiskt egna problem att ta itu med. Punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0