11 december

Nu har jag kommit hem från en sjukt lång och bra dag. Vi skulle ju samlas 29 över sex imorse, i torpshammr. När vaknade jag? Jo fem över sex slog jag upp ögonen. Bra jobbat hannah. Jag han få håret någolunda platt, och sen fick jag sminka mej och käka "frukost" i bilen. Kul start på dagen. Tur för mej blev dagen en kanondag ändå. Vi räknade ut i bilen hem att vi nog har varit och lussat på 16 eller 17 ställen idag, och det är inte illa. Jättekul har det varit, och man känner ju att det uppskattas :)

Nu ska jag iallafall gå och käka lite hemlagad pizza, och resten av kvällen blir det vila, och idol. Vem tror ni vinner? ;)




Kommentarer
Postat av: rebecka'

så himla rolig dag! :D<33

2009-12-12 @ 11:55:58
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0