ESM09

Här är förresten dom som går ESM09.
Några fler har tillkommit tror jag, och
vi är uppdelade i två. Min klass är numera
ESM09B :)



ES, Estetiska programmet,

Sundsvall

Alfredsson, Axel,Indal,

Andersson, Paulina,Sundsvall,

Asklöf Jakobsson, Lilly,Matfors,

Berglund, Hannah,Fränsta,

Bergström, Christian,Sundsvall,

Blomström, Terese,Jättendal,

Blåhammar, Adam,Sundsvall,

Borg, Felicia,Erikslund,

Carlberg, Max,Alnö,

Cedergren, Ivar,Sundsvall,

Cuadra, Christian,Sundsvall,

Detlefsen, Anna-karin,Njurunda,

Eckman Nessler, Adrian, Sundsvall,

Edholm, Linnéa, Sundsvall,

Engberg, Sebastian,Matfors,

Eriksson, Rebecka,Matfors,

Flodin, Anton,Sundsvall,

Forsberg, Oskar,Alnö,

Frölander, Nathalie, Sundsvall,

Gode, Isabelle,Fränsta,

Granat, Philip,Sundsvall,

Gunnarsson, Oskar,Erikslund,

Huss Rydén, Kevin,Kvissleby,

Karlsson, Jennifer,Kovland,

Lind, Johanna, Alnö,

Lindberg, Viktor,Timrå,

Lindqvist, Rebecca, Kvissleby,

Lodell, Nathalie,Matfors,

Lundberg, Carl-adam,Sundsvall,

Lundgren Bodeby, Victor,Indal,

Lundgren, Therese,Timrå,

Lundqvist, Marcus,Sundsvall,

Nguyen, Kevin,Sundsvall

Nilsson, Gustaf,Kovland

Nissilä, Emil,Sundsvall

Nordberg, Viktor,Sundsvall,


Kommentarer
Postat av: angelica

haha det där är ju fel så det stänker om det! ;) philip går inte där och jag står inte med:O

2009-08-25 @ 19:32:01
Postat av: hannah'

haha jag läste inte ens igenom den :P

2009-08-25 @ 22:19:57
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: Philip Granat

Hehe, å nåra har försvunnit oxo, tex. jag(a) oj, såg nu att angelica redan skrivit de... jaja, då e de två kommentarer som påpekar att jag inte går där<:P

2009-10-06 @ 07:56:04
URL: http://metrobloggen.se/slickiorat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0