31 augusti

Jag är trött, och den här dagen började inte alls bra :)
Ja, jag försov mej. Jag ställde inte ens klockan. Tio i sex kom mamma och väckte mej, tio över går bussen.
Duktigt Hannah. Tur att mamma kom iallafall, annars hade jag antagligen sovit ännu.
Hann inte med någon frukost, och såg ut som en som går i sömnen hela dagen. Vilket var precis det jag kände mej som. När det äntligen var lunchdags för min kurrande mage var maten vedervärdig, så en macka fick kompensera. Blä. Jag säger bara de, jag fungerar inte utan frukost på morgonen.

Fast dagen blev ju bättre. Gick på stan med trolltån ett tag innan bussen kom, och då inhandlades ett par leggins på rea. Sedan när jag kom hem, då åt jag och efter det bar det av på afrikansk dans med Fanny. Asjobbig, med riktigt kul. Det värkte i muskler jag inte ens visste att jag hade. Haha, kul iallafall.
Sedan gick jag ner på gårn, som helt verkar ha tagits över av småsexor. Eller det är kanske så det ska va, jag hör nog inte hemma där. Men älsklingsbecca, tom och jeppe var där, så det var trevligt. Fick prata massa med Becca, kändes jättebra. Saknar ju henne :')

Och nu, ja nu sitter jag här, fast jag inte borde om jag inte vill försova mej igen.
Är helt röd och svullen i ögona av trötthet, skulle behöva sova en vecka tror jag. Men icke, uppstigning kvart över fem imorn. Jippie!

Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Saknar dig med hanni <3

2009-09-01 @ 18:51:10
URL: http://rebecka93.blogg.se/
Postat av: hannah'

love <3

2009-09-01 @ 21:32:13
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0