21 augusti

Hööööö på måndag börjar jag skolan! Börjar få lite nerver. Bara lite..
Men, idag ska jag inte tänka på skolan alls. Sista fredagen på sommarlovet liksom. 
Och det ska firas såklart. Party ikväll, som heter duga :D
Sista natten med gänget säger moa, men det tror jag inte på. Det kommer bli fler ;)
Men iallafall, kvällen är välkommen. :D

Igår hade jag sång med min underbara sånglärare.
Och det gick skitbra! Både hon och jag
blev nog llite förvånade, för jag klarade något
jag inte klarat förut. Känns som vi kommer
någonstans nu :D

Dessutom klippte jag mej hos Johanna. Det var välbehövligt. Håret blev så jävla slitet
när jag blekte det.Någon som vet någon bra hårprodukt så det blir mjukare och så? :)

Men nu ska jag gå och fixa massa grejjer. goodbye

Kommentarer
Postat av: Alexander Engström

Det är väl kul att skolan börjar :)

2009-08-21 @ 11:35:09
URL: http://alexanderengstrom.se
Postat av: hannah'

ja det är det, fast pirrigt ;)

2009-08-21 @ 18:01:08
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0