4 april

Hej!
Har vart lite dålig på att blogga den här veckan så de blir en sammanfattning :P

Måndag. Rätt kul måndag. Knäppte ensilda kort, och flumkort med klassen. Skitsnygg måste jag säga att bilden blev. Toapapper upp över öronen. Sen gick då ungefär hälften av niorna i sina utklädnader resten av dagen, vilket var rätt kul. Senare blev det träning såklart. Slalom ikväll. Kändes rätt okej, också får man ju träffa anna också, som ska erkännas, är det bästa på hela träningen. :)<3
Tisdag. Rätt bra tisdag. Hade sång, och det är alltid en höjdpunkt :) Också äre ju önskevecka på skolan den här veckan också, så idag fick vi tacos till lunch, och i måndags var det pizza. Inte helt fel. Sen direkt efter skolan åkte jag och la famille till staden. Trevligttrevligt. Köpte en kofta, ett par skor, en bh, och ett par trasiga, lappade jeans från Gina, som jag är helt kär i :D :D Bra dag.
Onsdag. Onsdagarna går alltid snabbt, eftersom vi har hemkunskap större delen av dagen. Och det är gott! Efter all tjockning där så gick jag och Fanny och styrketränade. Och vi är starka! Biffbiff. Sen var jag lite mer hurtig och gick dennästan fem km långa vägen hem. Skönt i solen. På kvällen var de träning, SuperG . Gick inte alls bra. Menmen, bra dag ändå :)
Tordag. Seeeg tordag som vanligt. Hatar tordagar. Men på kvällen åkte jag med Emmelie och Dennis på berget så då blev dagen inte lika seg längre. Det var roligt, inte en repris på sist ;p Och en god dag var det också förresten. Vi fick kött, potatisgratäng, beasås, till lunch, och kladdkaka med grädde till efterrätt :D Mums!
Fredag. Hade idrott ungefär halva dagen. Badminton, och det är kul! Sen efter skolan gick jag ner på kontoret och städa där. Jag åkte med pappa hem vid halv fem, sen åt vi middag. Och vid sju kom våra gäster. Så vi åt nån specialmacka ála berglund som var rätt god och kollade på talang. Helt okej kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0