25 april

Halloj
Hade kanonkväll igår. Supermysigt var de. Jag, Beccis och Emma träffades klockan sex vid coop, och handlade lite mat. Sen plockade vi upp kattis och körde ner till grillplatsen. Måste tilläggas att vägen dit var rätt förjävlig. Lerig och guppig och blöt. Men de funka :D 20 grader varmt var de när jag for hemifrån så de va verkligen kanonväder! När vi kom dit gjorde vi upp en brasa. Eller ja, Kattis gjorde en ;) Sen satt vi och surra massa och sen for Becca och mötte upp Bea. Sen vid sju, halv 8 började de komma lite mer folk. Först kom Calle, Morgan och Tom. Fast virrhuvvet tom missade infarten så han kom lite senare! :P Sen kom Jesper och Evelina, och sen kom Julia och Walle. Så va var en liten hög med trevliga människor och det kom och åkte massa annat folk också. Mattias och Linus var också där ett tag.
Kanonmysigt var de iaf!
Haha också när jag skulle skjutsa hem katarina lite senare så fick vi för oss att vi skulle sitta tre på min lillvespa. Jag, Julia och Kattis, Gick inte sådär kanonbra måste jag säga, på lerstigen :P Haha men även de funkade efter många om och men!
Vi var inte där så sent, vid 11 började alla packa ihop och fara hem. Men då hade ju vissa av oss faktiskt varit där i nästan6 timmar.
Trevlig kväll iallafall. Måste göras om :D<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

absolut måste vi göra om det ! :D<33

2009-04-26 @ 11:59:55
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0