19 april

Halloow!
Är trötttrötttrött idag! Fast har ändå sovit rätt mycket inatt och var faktiskt hemma igårkväll så jag vet inte varför jag är så jävla trött. Det är kanske tanken på skola imorn som tröttar ner mej.
Det blev iaf en resa till staden igår. Och köpte äntligen balklänning! Asnöjd :D Den är blå, och mer säger jag inte. Överraskning. Sen var vi har firade farfar i förskott också. Han fyller åt idag, grattis till honom :)<3
Skulle egentligen till berget nu, men eftersom min mami inte mår nå bra, så är jag hemma med henne ett tag, så kommer pappa och hämtar mej sen. Eftersom jag inte har någon moped för tillfället! Känns som min frihet är fråntagen :/ Fast vi kanske ska fixa den idag. Hoppas de, för jag blir rastlös.
Nu ska jag göra nånting annat. Puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0