14 april

Hejsvejs
Blev mysig kväll igår. Dock inte som planerat men ändå :) Jag och Fanny åkte först in till fränsta och handlade, sen drog vi upp på berget. Efter halva vägen stanna vi och surrade lite, och då kom jag på att jag glömt alvedon. Fanny undra om vi skulle vända och hämta men de sket vi i. När vi kom upp kom jag på att jág nog ville ha min alvedon ändå, så då vände vi och for hem igen :P När vi väl kom upp på toppen tog vi med vår packning och pörjade plumsa in i skogen. Då fick Fanny syn på nåt spår, som var hur stort som helst och med fyra pluppar där fram! Såg precis ut som björnspår! Vi blev lite småskraja men sket i det och gick till grillplatsen. Jag ringde mamsen för säkerhetsskull och hon sa att hon inte tyckte vi borde vara där, eftersom det faktiskt finns björn i den skogen. Vi fick såklart lite småpanik och började skriksjunga "prästens lilla kråka" , samtidigt som vi lämnade all ved och sprang tillbaka. Självklart snubblade jag och gled en meter i snön, men de var inge mer med de. Vi kom fram helskinnade till mopparna och så for vi till en annan grillplats istället :P Det blev bara jag och Fanny som grillade, de andra dissade oss. Men de var mys ändå- Vi grillade hamburgare och elda flaskor. Sen åkte vi till fränsta och hyrde film, sedan drog vi till Beccis. Där såg vi först The Hills Have Eues 2, sen I See You, med lite folk. Det var jag, Fanny, Becca, Emma, Bea, Moa, Johanna och Tom. Vi skrattade mer till skräckisen än komedin. Strax efter 12 tog Fanny och jag mopparna och körde hem :)

Idag vaknade jag halv nio, duschade, och sen for jag till fränsta och klippte mej. Skönt att få bort allt de slitna. Sen städade jag kontoret, och nu är jag lat och tänker nog vara det resten av dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0