9/10-08

Hellu.
Ställde klockan på halv sju i morse eftersom min sånglektion börjar tio i åtta idag, och eftersom jag skulle tanka moppen. Men självklart försov ja mej :S Tio över sju slog ja upp ögona, då blev de fart. Hann självklart inte fylla på bensin utan kvart i åtta rulla ja ut på vägen, sen skulle jag precis svänga mot skolan, då fick jag soppartorsk. Såklart. Så fick rulla den en bit, men de gick bra iaf. ;) Annars hellugn dag på skolan. Sluta kvart i fyra, for hem, åt middag. Sen for jag till Emmelie och Carina, där jag blev påtvingad ännu en middag av Emmelie ;O  Sen for vi på shell och skulle hyra film. När vi skulle åka fick vi inte igång moppen, stod i säkert tio minuter en kvart och kicka :P Så vare en gubbe och kille som satt och asglodde, höll på få spel ;S  Men kvällen sluta bra iaf, mamma, jag och Celina kolla på What happens in Vegas och åt gurka och dipp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0