11/10

Har spenderat dagen i fränsta idag. Gick dit me Kattis och kollade på tjejernas innebandymatch. Dom var jättebra, 3-3 blev de :D Sen träffa vi på Emma, så vi satt me henne och kollade på killarnas match sen. Olina och Ellen kom också. Fast killarna förlora me 10-8 så var dom jättebra :D
Åkte hem sen och käka middag. Blev lite halvt desperat sen eftersom jag inte visste hur jag skulle spendera lördagskvällen. De sluta me att jag tittade på en 2 timmar och 18 minuter lång film som var hur tråkig som helst :/  Sen ringde emmelie och berätta att hon var på fest, då blev ja lite smått irriteard eftersom jag var hemma och hade tråkigt. Men eftersom hon ringde var femte minut framtill klockan var 3 höll jag mej rätt så uppdaterad ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0