5 maj, foooortfarande

Hejj hopp!
Jag sitter på våran lite smått vingliga köksstol i lägenheten, efter en nudelmåltid. Nyttigt och bra! Mina järndepåer lär sjunka till botten om jag fortsätter såhär. Men det ska bli ändring, eller hur Bella? Haha

Dagen har varit.. rolig. Jag har bara varit allmänt retsam med folk, känt mej trött och skrämt Emil. Gilla.

Har även fått lite vettigt gjort, nämligen köpt en klänning till konserten. Vet inte hur många hiskeligt fula klänningar Bella och Kevin tvingade på mig igår, men idag hittade jag till slut "den rätta". Bra jobbat!
    Så, drygt 400 kronor fattigare ska jag nu krypa ner i sängen. Eller nä, jag ska plugga matte. Buuuuäääääääh. Men sen ska jag krypa ner i sängen, med tekoppen, och Grey's Anatomy.

:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0