24 juni

Nu jävlar är det sommar iallafall! Varmt som tusan, solen skiner och man kan äntligen bära shorts. Dock är benen skrämmande vita, men det kanske blir ändring på det nu.

Tog cykeln till jobbet vid 11 idag, och sedan har vi spelat på Furubacken och Torpsro. Trevligt må jag säga. 
Just nu inväntar jag Vincent, och sedan ska det nog klippas lite gräs innan vi brummar med la famille ner till Sandnäset, och husvagnen. Jättemysigt. Saknar stället faktiskt. Dock måste jag hem imorn en sväng igen, eftersom vi har en spelning, men midsommar kommer ändå firas som det ska göras.

Sedan peppar vi för midsommardagen, och viskansparken! Ska bli så jävla kul. Fast just nu är jag lite halvt småless på jävla kortisonpiller som ska förstöra och ha sej. Fast det är det väl värt.

Men glad midsommar! :D



Bild från Viskan ifjol, och min saknade vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0