that you only meant well

Godkväll :)
Nu sitter jag här på mitt rum, taggad för en heel natts sömn. För inatt ska jag banne mej sova, HELA natten.
Min dag har varit helt okej, jag har större delen av tiden legat under en filt, på en madrass i vardagsrummet, framför brasan och tvn. Ganska skönt. Celina kom hem vid två, och då gjorde hon mej sällskap framför tvn, och det gjorde även mamma och pappa när dom kom hem. Det blev till och med middag i vardagsrummet, jättemysigt. Sedan nu ikväll har vi bara kollat på let's dance och myst på, och nu har jag tänt ljus här i mitt rum, skruvat ner värmen, laddat med filtar och snytpapper och nässpray, för jag är laddad för sömn. Hmmmm, så det så.


Måste bara få tipsa om en film jag såg igårkväll. North Face heter den. Den är dock på tyska, och jag brukar inte gilla filmer som inte är på engelska eller svenska, men här glömde jag bort allt som heter språk. Jag kunde verkligen inte slita blicken från skärmen, och en stor del av filmen satt jag och kramade kudden så jag nästan fick kramp i armarna. Den var verkligen bra, svindlande bra, bokstavligt talat. Helt sjukt. Den berörde mej djupt, det är liksom inte en film som man ser och sedan bara glömmer. Den sätter spår liksom. Jag har faktisk sett många såna riktigt bra filmer på senaste tiden. På senaste månaden har jag säkert sett fem-sex filmer som blivit riktiga favoriter. Det är roligt.
Men till alla er som inte sett North Face, gör det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0