nattblogg

Goodnatt, kanske jag ska säga?
Fast liksom inte godnatt som i att jag ska sova, utan liksom istället för goddag, eftersom det är natt. Ajaa, onödigt vetande.

Just nu sitter jag och surrar med min vän chr på msn, och det äär så  här jätteirriterande, för när jag bloggar, och han skriver nåt på msn, då går det helt plötsligt inte att skirva. Så då måste jag ta musen och trycka på skärmen och sedan fortsätta skriva. Jag lovar att jag suttit och skrivit den här korta texten i säkert tio minuter. Aja, ääännu mer onödigt vetande till er :)

Jag har iallafall haft en trevlig kväll. Dom är så gulliga, familjen Åkerdahl. Och mätt är jag. Riktigt jävla mätt. Usch, jag tycker inte om att vara så här jättemätt. Men maten var ju god iallafall.
Och kvällen har spenderats med massa "hej bengt", "vem tog kakan ifrån kakburken" och massa moonwalk. Trevligt värre :D

När dom åkte hem där vid halv 12 slog vi på "Pojken med randig pyjamas" och såg den ännu en gång. Alltså ja, det är nog den mest grsäliga film jag sett. Alltså den är skitbra, men så fruktansvärt hemsk. Man blir så illa till mods när man ser den, och den är så sorglig att man inte ens kan gråta till den. Se den, alla ni som inte gjort det!

Här är det iaf också gräsligt just nu, gräsligt kallt! Jag gillar vinter och kyla, ja, men när det är 27 grader kallt och blåser, då är det fan inte så roligt. Men men, nu måste jag sluta. Eller egentligen måste jag inte det, men jag har helt enkelt inget mer att skriva om.

Så pusshej, bilder kommer imöööra! Eller idag blir det... PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0