25 november

Okej, hej

Jag vet att jag är världssämst på att uppdatera, men jag skaaa bli bättre, så fort jag får lite ordning på mitt liv. Okej, det var en dålig ursäkt, men det är faktiskt lite mycket just nu, och även fast jag sitter vid datan ofta, så orkar jag liksom inte. Så förlåt.

Idag känns iallafall som en ganska dålig dag. Förlåt för min optimist men jag har sovit fem timmar inatt, har ont i halsen, och har datakunskap, så det är okej att klaga. Det här är min dag ungefär:

-Uppstigning kvart över fem
-1 timme och 40 minuters bussresa till skolan
-Datakunskap
-Eos musik
-Lunch
-Eos musik
-GeMu
-Historia
-1 timme och 40 minuters bussresa hem
- Äta, SOVA<3


Aaa på ett ungefär då. Får hoppas min optimism stiger under dagen. :)

Hmm, jag gruvar mej för morgondagen. Ska till vårdcentralen och ta lite blodprover och se om blodvärdet stigit, och sen ska jag även ta vaccinatons-sprutan gardasil. Och alla vet kanske var jag tycker om sprutor..

Fast efter det blir det bra, för då ska vi kolla på en "lägenhet" i stan! Hoppas den är braaaa :D

Ja nu blev det ett långt inlägg, men jaja, så kan det bli ibland! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0