10 maj

Jag är helt slut nu iallafall. Har varit flitig som satan den här helgen. Igår var jag först ute och städade och fixade hos kaninerna, sen var ja och handlade mat. Resten av eftermiddagen stod jag uppe i kallrummet och målade pärlspont. Finfint :) När det var gjort tog jag mopeden och skjutade Celina till Tim, och själv for jag bort till Fanny. Vi käkade kött och potatissallad, och sen åkte vi bort till hennes mormor pia. Där packade vi ut oss i denn lilla söta stugan på gården, där vi då skulle sova. Jättemysigt var det där. Vid åtta ungefär åkte vi bort till Tom, där det var lite folk. Vi spelade kort och sen satt vi ute vid brasan hela kvällen. Jättemysigt :) Runt halv ett åkte vi hem till stugan, och vi somnade kanske tre.
Klockan tio i åtta ringde klockan, då var det dags att kliva upp igen. Vi käkade frukost och fixade oss och sen kom mamsen och papsen och hämtade upp oss. Vi åkte ner till birsta, där dom släppte av oss och vi gick på birsta city. Kulkul. Hittade en avslutningsklänning på cubus, ett linne på gina och örhängen på h&m. Sen blev det såklart en tacotallrik på café charm också ;) Sen åkte vi hem, och resten av dagen har spenderats med att måla alla pärlspontskivor, igen. Färg tamefan överallt :)) Men nu, är jag trött och ska dricka te. Sen är gdet odnight sleeptight för min del :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0