24 mars

Halloj
Sitter här nu och lyssnar på Mandy Moore -Only Hope. Har hört den miljoner gånger, men aldrig sjungit den seriöst. Men nu ska jag få framföra den på kulturnatten och musiken hjälper :D Wiie :D
Bra dag idag. Många skratt och hög stämning på skolan. Åkte hem fyra, då käka jag middag. Sen kom det nån himla försäljare som skulle sälja nån faktabok. Han vart kvar i ungefär en halvtimme och pratade om massa annat, så det slutade med att vi köpte boken ändå. Då for vi till fränsta, jag köpte ny mascara, (eftersom den vattenfasta jag köpte på lovet är alldeles för vattenfast!), sen gick jag ner till kontoret och kokade kaffe åt pappa, brad och stenberg. Jag gillar Brad. Han är frän. Han kallar mej "Princess", och frågade pappa "if he realy is my father" , när pappa skröt om mina betyg.
Iallafall, efter kaffekokningen åkte my father och jag på utvecklingssamtal. Det gick kanon :) Därefter åkte vi ner på kontoret igen, och jag kokade ännu mer kaffe åt dom. Sen tog jag mej en kanelbulle och gick den cirkus 4,5 km långa vägen hem till mitt hus där jag bor. En riktig språngmars, samtidigt som jag pratade i telefon med min vän emmelie.
Och nu, ja nu sitter jag här och är lat. Ska snart titta på desperata hemmafruar. Gillar de ja. Men ja, tackåhej för mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0