2 juni

Mindre än elva dagar kvar nu! Känns så skönt, men så förbannat typiskt att nu, när man inte vart sjuk på flera månader, då åker man på nån jävla hosta! Kan inte prata just för tillfället. Gillas inte! Men, jag står ut, såklart :)
Har iaf vart en rätt seg dag. Fast slapp. Inte haft nån riktigt seriös lektion på hela dagen. Har liksom inge mer att göra nu. Och det, känns bättre än det mesta! Tränade inför skolavslutningen på eftermiddagen. Gick bra för de andra, dock inte för mej. Ingen röst som sagt.
När jag kom hem hade mami lagat pannkakor, och det gillar vi!
Sedan åkte jag till fränsta och handlade lite.
Min moped är konstig förresten. Den slås av om jag inte gasar. Killarna sa nåt om lufttryck. Eller förgasare? Säger inte mej ett smack iallfall. Men jag kör ändå :))
Och nu hade jag tänkt att kolla på ugly betty, och sedan lite desperata hemmafruar. Gillar sånt skit jag.

Och förresten, jag och Fanny slutade med godis igår. Önska oss lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0