14 december

VÄRDELÖSDAG.SE!!!
Aaah vad less jag är just nu. Jag skulle åka tåget till stan som brukar gå 12 minuter över nio. Jag brukar ALLTID åka de tåget på måndagar. Jag visste ju att de skulle ändra alla tågtider den trettonde, så jag gick in på nätet och kollade tiderna, och det stod 09.12. När jag kommer ner till tåget, är det alldeles tomt på folk, och på tavlan står det att det inte kommer nåt tåg? Nänä okej. Kul liv. Nästa buss går 10.10, och då är jag i stan vid 12, och då har jag bara en lektion och så ska jag åka bussen hem direkt? Det faktum att bussresan tar en timme och fyrtio minuter gör ju inte saken mer lockande. Så ja, jag blir hemma idag. Jag hade ju längtat till skolan faktiskt. Så lite halvt smått och förjävligt less är jag nu. FEL ATT SKRIVA NER DE NYA JÄVLA TÅGTIDERNA PÅ HEMSIDAN DÅ! :@

Så. Jag behövde avreagera mig lite. Jag får liksom göra det bästa av det. Har ju en stor bunt med pluggning som jag kan trycka näsan i istället. Så ja, hoppas ni får en bättre dag än vad jag får!

Puss

Kommentarer
Postat av: backlund

men tåg tiderna ändrar ju den 13onde :p så då måste det ju ha vare nå fel :p

2009-12-15 @ 20:09:13
URL: http://fanybacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0