24 april

Hej!
Otroligt slapp och härlig dag idag. Har inte haft en ända seriös lektion, och det är 20 grader i skuggan. Så jävla skönt! Fast jag har ju skämt ut mej idag igen. För ovanlighetens skull. Calle och erik kom nämligen in på att prata om flensost, som jag inte hade en jävla aning om vad det va. Så ungefär hela klassen satt och drev med mej för att jag inte fattade. Så då tog jag och skickade iväg ett sms till min kära vän Fanny. Hon visste inte heller. Så hon hade tydligen frågat Mårten, (min mentor), om vad det va, inför hela hennes klass, och sagt att de va jag som undrade. Så ja, nu vet jag.

När jag kom hem gick jag iallafall ut och steeekte. Så himla underbart med vår :D Och dagen blir bara bättre. För nu ska jag och mamsen baka pizza, och sen sätta oss ute i solen och käka, och sen ikväll blire grillfest med lite folk. Myyys :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

myys <3333

2009-04-25 @ 10:05:25
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0