- in the comet

Godkväll!

Har tillbringat kvällen med att träna och kolla på melodifestivalen, vilket var intressant. Eller inte. Förstår inte vad Herr Flink gör i detta program, men å andra sidan har jag svårt att förstå hur Sean Banan och Björn Ranelid hamnade på samma tv-program också. Menmen, det är inget att lägga energi på!
Därimot kan jag gärna lägga energi på att drega lite över Top Cats. Damn! Blev asglad när jag såg att dom skulle vara med, eftersom jag och Angelica var och dansade till dom på en spontanutgång i Ljungaverk.
Ljungaverk av alla ställen! Men snygga var dom då med. Och duktiga, icke att förglömma!
Men nu ska jag gosa ner mig i sängen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0