20 november

Återuppstånden!

Efter några totalt inspirationslösa månader har jag äntligen funnit någon slags motivation och inspiration till att blogga igen. Fantastiskt, eller hur?

Har börjat organisera, planera och snart blivit kvitt min över åtta veckors helvetesförkylning.

Har inte kunnat tränat ordentligt på drygt två månader, vilket har gjort mig otroligt frustrerad och ganska nere, men igår var jag och köpte ett gymkort, och bestämde mig samtidigt för att gå ner tio kilo på tre månader. Möjligt? Kanske inte, men jag känner mig grymt motiverad och taggad!

Mitt liv de senaste månaderna har sett ganska enformigt ut, förutom några höjdpunkter såklart. Är både skolless, sjukless och ganska partyless. Trodde aldrig det var möjligt.

Men nu är det som sagt ändring, lite mer än ett halvår kvar innan studentmössan åker på, så det är bara att jobba på och leva livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0