tillbaka!

Hejsan hoppsan!

Ja det är ju trevligt att folk kikar in här även fast jag aldrig skriver numera! Men jag tänkte faktiskt göra ett nytt försök, får se hur det artar sig!

Det är ungefär två veckor kvar tills det är dags för sommarlov, och min sommar kommer bli fantastiskt bra! Har massa roliga saker inplanerade!

De två första veckorna kommer tillbringas tillsammans med Sommarorkestern, vilket ska bli fantastiskt roligt, och dessa veckor ska också innefatta massa körkortsteori.
Sedan vankas midsommarafton, och midsommardagen på Viskansparken, och sedan, den 27/6, åker jag, min bästis Angelica, och Anton ner till Borlänge för en galen vecka på Peace and Love!
Direkt därifrån, en vecka senare bär det av till Danmark med familjen, för semester och fotbollscup i två veckor. Spännande!

När jag kommer hem då är det inget speciellt inplanerat på några dagar, men jag vet att mina "bandmedlemmar" Rebecka, Loddan och jag kommer ha fullt upp med spelningar förhoppningsvis.
23/7 vankas det bröllop, och den 27/7 blir Hannah Berglund 18 år gammal. Då kan ni ju gissa vad som händer då!
Helgen efter är det Storsjöyran och två veckor efter det Ljungarocken.

Fattar ni vilket sjukt bra sommar jag kommer ha?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0