paarty

Wow!
Vilken dag/natt jag hade igår alltså! Celina fyllde fjorton, så tårta och plankstek med oxfilé var på sin plats! Ett stort grattis till henne också :D <3

Åkte sedan till Fanny på förfest, killarna försvann efter ett tag så det blev en riktig tjejfest där ett tag, med spel, prat, dans och sång. Galet roligt! Fick sedan skjuts upp till ånge, och bilresan var en klass för sej. Hade sjukt kul, sjöng och härjade hela vägen! Haha stackars tom.. I ånge träffade vi lite folk, men för min del dog stämningen ut ganska fort, så åkte hem vid två, och när jag kom hem blev jag någon form av nattvakt åt tio 14åringar, haha. Kom i säng vid fyra, och sitter nu hemma hos loddan i stan och inväntar kvällens spelning på Lasses Matstuga!

Awsome, bilder imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0