- omgiven av alla dessa människor som inte vet vem jag är

Hejsanhoppsan.

Få se, vad har ni missat?

Jo, i fredags jobbade jag på Huberget med Angelica! Great faktiskt. Sedan badade vi, och sedan åkte vi till la stada.
Där förfestade vi lite hos vår kompis Calle, innan vi i "vanlig" ordning gick först på Irish och sedan Memento.
Superkul! Drack somriga drinkar och lakritsshots, som smakade som godis! Hade det inte varit alkohol i hade jag kunnat druckit det som lördagsgodis framför tv, jag lovar, MUMS!

Sov sedan hos änkis pöjk, och på morgonen åkte vi hem till mig där vi sova vidare och sedan spenderade resten av dagen i poolen!

Gjorde lite hemliga stuffs också, som ni kanske kan få höra mer om i framtiden!

















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0