- låt det vara som i en film

Godmorgon, goddag!
Idag är jag trots gårdagen och ca fem timmars sömn, pigg och på bra humör. Dagen och natten igår var bäst!

Mitt på dagen kom några fina tjejkompisar hit och åt tårta i det fantastiska vädret, och sedan rullade dagen på med middag, (oxfilé) och lite småbesök innan Angelica kom vi nio. Jag blandade en fantastiskt god martinidrink, innan vi tog tåget ner till stan och mötte upp några kompisar. En grymt natt! Jag och Angelica ägde dansgolvet tills sista låten spelats klart.

Idag är en sol och pool dag. Tänker bara ligga och må gott och kanske ta ett dopp då och då.

Puss



Gammal bild, men det där är min bästis, i vått och torrt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0