- en torsdagkväll

Skönaste dagen på länge. Har ömsom legat i solen och ömsom i poolen HELA dagen. Ni anar inte hur skönt det varit. Ätit melon och popcorn till lunch(?) och haft finbesök. Precis som dagen efter ens 18-årsdag borde vara. Ja för jag är ju 18 nu. Konstigt. I bilen hem igår från krogen kändes det fortfarande som om jag hade gjort något olagligt på nåt vis. Men man vänjer väl sig. Vi kör ju ännu en utgång imorn, så efter det kanske jag är med i banorna!

Glömde säga att BigBrother-gurkan var på memento igår. Han var tondövoch såg precis ut som på tv, med den där palestinasjalen!

Lite sunkiga mobilbilder kan jag ju bjuda på också innan I'm off to bed. Ska faktiskt jobba imorgon!



Champagnefrukost!



oh yes, mannen myten legenden..



sötänki på tåget mot stan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0