- trasiga skor

Hejsan!

Fetdåligaste uppdateringen helt utan giltliga ursäkter.

Var ut på memento i fredags med Akå och Nathalie. En galen natt, galet rolig. Jag sov i husvagnen, och på lördagen åkte tyvärr Fränsta ut ur kvarten, efter tre raka segrar. Jävla matforsbor! "Skämt åsido"

Jaha, vad mer. Jag tokrensade mitt rum igår! Varenda låda, varenda skrymsle. Jag fyllde fem soppåsar och en stor kartong med skräp och framtida flyttgrejer. Kliniskt rent!


Fick skrapa i botten av min plånbok i fredags och köpa ett par nya converse också. Vita höga. Mina gamla ser ut som.. skräp. Vilket iof mina vita låga också gör, men jag är en fattig student så ja.

Nu ska jaaaag, äta en god sallad! Yammi, och sen cykla till fränsta och träna! Fantastiskt duktigt av mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0