- här får du lugn och ro

Himmel vilken dålig bloggare jag är. Har inte ens varit upptagen. Inte alls, bara less. Men det får man väl lov att vara?
Har tillbringat dagen med att göra ingenting. För variationens skull liksom. Nä men rätt skönt att kunna vakna, njuta av en frukost och sedan lägga sig i solen, för att när det blir för varmt sen ta ett dopp i poolen. Jag rättar mig själv; väldigt skönt, inte rätt skönt.

Ska sova nu, vakna på strålande humör, ta vara på dagen och dom ganska få riktigt äkta och ärliga människor jag har omkring mig. Jag har nämligen upptäckt att det inte är så många som jag trott, och det gör lite ont faktiskt.

Men är det en sak jag lärt mig, är det att inte ödsla onödig tid på falska människor.

Imorn är en bra dag!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0