- det är en jäkligt bra fråga

Hejhopp!

Jag såg en film förut, nämligen "Hur många lingon finns det i världen?", och det var en av de finaste filmerna jag sett! Grät floder ju, så fantastiskt stark film. Se den!

Sen att Sverrir Guðnason (Alex) är sådär lagomt trevlig att titta på gör ju inte filmen sämre precis.
Kände igen honom väldigt mycket, men det är ju han som är med i alla Wallanderfilmerna! Sen har han isländsk bakgrund om någon var intresserad av det. Känner mig väldigt påläst.





MUMS!


Kommentarer
Postat av: Sania

Jag såg två av skådisarna i Hudik i lördags! (Konstigt, dom bor ju där!) Trevliga prickar. Men Elvis är lite farlig!



Jag såg den på bio, men nu vill ja se den igen, trots att jag inte är sugen på lillkillen alls :'D

2011-08-29 @ 21:22:02
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0