Tre månader till julafton

Coolt va? Om tre månader får vi julklappar och julbord! Inte illa.

Vaknade klockan åtta idag, helt utan väckarklocka, efter nio timmars sömn. Underbart!
Åkte till vårdcentralen och äntligen ska jag få en remiss till stan! Finally! Dock vet de inte varför jag tappar naglarna men men. Fick pencillin också, skönt.

Nu ska jag såsmåningom börja packa. Hatar att packa. Jag får alltid med mej alldeles för mycket eller alldeles för lite. I-landsproblem.

Bjuder på en bildbomb från veckan!
Om man nu kan kalla  bilder för en bildbomb..




Skolcool



Trafikskolacool



Fotbollscool



GO TEAM LODDAN!



Älskar verkligen bilden (tjejen också för den delen). Måste ju vara jag som knäppt den..




Kommentarer
Postat av: Emma

Åh längtar till Jul,så mysigt:)Fina bilder

2010-09-25 @ 23:53:58
URL: http://emmanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0