torka

Lite inspirationstorka. Eller mycket sådan. Men jag kan väl skriva ändå, utan att vara inspirerad?

Lyckades inte sova bort hela dagen, vaknade redan halv 11. Helt okej dock. Emmelie och Dennis kom på besök också, Vi drack latten, utom emmelie som drack te. Jag tror latte är min nya drog.
Vet inte riktigt vad jag ska göra. Spela gitarr tror jag. Är kär i min gitarr. Även fast den för tillfället bara har fem strängar.
Vet ni vad mer jag gillar? Jo, lypsylerna på Kapphal. Med smak av läsk. Coca cola, fanta, sprite osv. Jag har colan. Den är asgod. Tänkte ni ville veta.

Jag vill partaja. Ska umgås med brudarna ikväll tror jag. Hoppas på nåt roligt. Behöver nåt roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0