söndagkväll

Tror ni får leta länge om ni ska hitta en tjej som är tröttare och mer less på pencillin än moi. Förbaskat sliten efter helgen med konfirmanderna. Har i stort sett sovit NADA, och dessutom knappt fått behållt nån mat tack vare pencillinet. UUUUSCH!
Tur det finns trevliga ledare och barn som trots allt förgyllt lite av helgen.

Åh, jag har åkt massa bilar!!! En med två frontar (säger man så?) en crosscart, och en bil med felstyrning, (svänger man höger kommer man vänster osv) Det sista slutade på gräsmattan med en bil som inte ville starta nå mer. Nice.
Kul var det iallafall. Börjar dock fundera hur mamsen och papsen törs släppa ut mej på vägarna..

Imorn ska jag på...........VÅRDCENTRALEN! Nä, jag är inte alls stammis där. Men ska bara dit en sväng och ta lite prover, så det är snabbt understökat.

Men nu kan jag riktigt höra hur min säng kråmar sig och viskar mitt nam, så that's where I'm going!

Godnatt!



Den var det! Med två frammar! Tänk vad man kan hitta på google.



Och en sån!



Och den med felande styrning!

Åter igen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0