kväll

Nu har jag nyss sett "Tootsi". Vilken förjävla bra film alltså, Dustin Hoffman är min gud!
Har ont i magen och är kissnödig också för er information, men tänkte bara skriva av mej lite.

Satt och kikade igenom lite gammelbilder på den här datorn förut idag, och känner mig lite ledsen faktiskt.
Börjar liksom fundera på dom vänner man haft, och som man stått så otroligt nära, som på nåt vis försvunnit.
Faktiskt, några av de vänner som stått mej så otroligt nära, och som jag delat så mycket med har liksom dragit åt nåt annat håll, utan att jag riktigt märkt det. Börjar komma underfund med det nu när vi börjat skolan och man börjar fundera vilka man egentligen har kvar. Känns sorgligt, och inte alls bra. Men jag har ju såklart underbara, fina vänner ändå, och imorn lär jag säkert ta bort det här inlägget, men ändå. Det är så här det känns just nu, och det är väl kanske inte den mest ultimata känslan i maggropen.

Men nu ska jag krypa ner i sängen med Mr Harry Potter. Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0