hon bloggar!

Hej och fyfan vad jag aldrig orkar slå på datan nu mera. Orkar helt enkelt inte gå upp på mitt rum och trycka på on-knappen. Nu stod datan på här nere så kände mig lite skyldig.

Har ingen ork till nånting längre. Ändå gör jag massa saker. Fast nu är jag sjuk, för nu har jag gjort för mycket saker. Känns som jag verkligen levt på gränsen till det man orkar i två veckor nu, och jag är helt slut. Har inte riktigt kommit underfund med hur jag ska klara en hel termin, ett helt läsår.

Var dum nog att simma igår trots min förkylning, och det fick man ju sota för. Har hostat hela natten så det blev ingen skola för mig. När jag klev upp imorse var det första min mamma sa till mej; "Du skulle behöva en veckas semester". Har gått en och en halv vecka i skolan. Haha, måste verkligen börja gå lägga mig åtta på kvällarna om det ska funka.

Men livet är bra också såklart. Jag har t.ex nyss sett på Prison Brreak med min familj, och ska sova nu i massa timmar. Det är ju bra. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0